måndag 16 augusti 2010

Livets första men inte största bloggdag!

Hej alla glada människor där ute....eller blir det inne?? Ja inne måste det ju vara för ute är man ju i alla fall inte inne i en dator!
Nu börjar jag ordna till mig ordentligt och följer den moderna människans normer....jag blir en bloggare.
Här tänkte jag att ni skall få följa med mig och min käraste sambo Magnus på vår utveckling och tankeresor i växtvärlden.
Kort vill jag enkelt säga Välkommen och i morgon bär det av till Enköping och Örebro så det får bli min första rapport om våra upptäckter där.

Glad Tulpan och tjusig Pion!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Grattis till den nya fina bloggen, det blir roligt att komma hit och hälsa på! Tänkte också på det där att man blir mätt på vissa saker och att mycket är samma på många ställen, visst är det fint men ganska tråkigt och vissa växter som man egentligen gillar blir man anti emot för man ser dom överallt.

    Nu....mer kaffe!

    Kramar Carina

    SvaraRadera